"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hulu Selangor: Empat termasuk 2 calon Bebas serah borang

G. Manimaran

KUALA LUMPUR, 17 April — Empat orang termasuk dua sebagai calon Bebas mengemukakan borang penamaan calon untuk bertanding pilihan raya kecil kerusi Hulu Selangor.

BN diwakili oleh Ketua Penerangan MIC P. Kamalanathan manakala Pakatan Rakyat pula Datuk Zaid Ibrahim.

Dua calon Bebas yang mengemukakan ialah Johan Mat Diah dan VS Chandran — kedua-duanya masing-masing ahli Umno dan MIC.

Sesi penamaan calon ditutup pukul 10 pagi dan tempoh bantahan selama sejam akan berakhir 11 pagi.

Semalam SPR memaklumkan sebanyak 37 borang penamaan calon dikeluarkan.

Dalam pada itu, seorang guru J. Anuradha mendakwa dia gagal jadi calon Bebas sebab telah dihalang dari mengemukakan borang penamaan calon.

-malaysianinsider-

Tiada ulasan: