"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Tempat #HKR112: Muktamad jam 11 hari ini

Harakahdaily
KUALA LUMPUR: Keputusan akhir tempat Himpunan Kebangkitan Rakyat 2013 (#HKR112) akan diumumkan jam 11 hari ini.
Ahli jawatankuasanya, Tian Chua dalam Twitternya berkata, jawatankuasa penganjur akan bermesyuarat pagi ini bagi membuat keputusan akhir itu.

"Jawatankuasa penganjur akan mengadakan sidang media di Pejabat Agung PAS jam 11 hari ini bagi memaklumkan keputusan akhir kami," kata Tian Chua.

Tengah malam tadi, jawatankuasa penganjur telah bermesyuarat di Pejabat Agung PAS ekoran cadangan polis agar perhimpunan di pindahkan ke Stadium Nasional, Bukit Jalil.

Sebelum itu, Polis Kuala Lumpur memaklumkan, perhimpunan itu dicadangkan agar dipindahkan ke Stadium Nasional kerana muatannya lebih sesuai.

Ini kerana, kata Ketua Polis Kuala Lumpur, Stadium Merdeka hanya boleh memuatkan 30,000 orang sahaja sedangkan penganjur menjangka penyertaan kali ini mencecah satu juta orang.

Tiada ulasan: