"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

[GAMBAR] 3 Penyamun Mati Ditembak Berdekatan Plaza Tol Sentul Pasar [SAKSIKAN..]

matuse68
KUALA LUMPUR: Tiga lelaki suspek samun seorang wanita mati ditembak sepasukan anggota polis Bahagian Siasatan Jenayah Berat (D9) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Selangor berdekatan Plaza Tol Sentul Pasar, di sini, jam 3 petang tadi.

Empat jam sebelum kejadian, suspek dipercayai menyamun seorang wanita berusia 39 tahun di depan sebuah bank di Bayu Perdana, Klang Selatan, dekat sini, kira-kira jam 11.30 pagi tadi.
Bagaimanapun, kejadian itu disedari sepasukan anggota yang sedang melakukan rondaan di kawasan itu dan mengejar suspek sehingga ke Plaza Tol Sentul Pasar sebelum berlaku tembak-menembak.

Tiada ulasan: