"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Husam lancar bangunan bernilai RM280,000

Facebook Mazlan Aliman
PIDATO malam ini di Dataran PASTI Bandar Putra Kulaijaya menampilkan Dato’ Husam Musa, Naib Presiden PAS.

Beliau juga melancarkan projek pembelian bangunan milik PAS Kawasan bernilair RM280,000.

Alhamdulillah, bayaran pendahuluan sebanyak RM28,000 telah dijelaskan kepada pemilik bangunan.

Impian memiliki bangunan sendiri hampir menjadi kenyataan.

Dato’ Husam mengulas isu GST, TPPA dan keberanian rakyat Johor khususnya orang melayu untuk berubah pada PRU 14.

Jangan bimbang kepada masa depan orang melayu jika Pakatan Rakyat memerintah.

Iktibar dari peristiwa bahtera Nabi Noh Alaihissalam yang dinaiki berbagai jenis makhluk wajar di renungi.

Islam menyatupadukan manusia berbagai kaum. Bahkan, binatang dan tumbuh2an pun dinaungi.

P/s bergambar bersama pimpinan PAS Kawasan Kulaijaya

Tiada ulasan: