"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dua individu hina titah Sultan Johor cuti Jumaat & Sabtu

laniismaa
Hina_Cuti_Jumaat_Sabtu
Berikut adalah dua individu yang menghina titah sultan Johor tentang pertukaran cuti kepada hari Jumaat dan Sabtu. Satu keputusan bodoh dan tidak mencerminkan demokrasi, tulis mereka.
Sultan Johor menitahkan cuti di negeri Johor ditukar kepada Jumaat dan Sabtu sempena hari Keputeraannya yang ke-55 pada Majlis Pengurniaan Pingat di Dewan Jubli Intan semalam.

Individu tersebut telah memadam kenyataan mereka sebelum ini.

1 ulasan:

muhid@penabara berkata...

jangan cuba cari pasal nanti tak pasal2 sakit....apa salahnya cuti hari jumaat. manusia buduh perasan hero bongokkkk