"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Buruh didakwa kerana saja tunjuk kemaluan depan anak perempuan

AYER KEROH: Seorang buruh binaan didakwa di Mahkamah Majistret Ayer Keroh di sini, semalam atas pertuduhan berpakaian separuh bogel di hadapan anak perempuannya.

Tertuduh, Johari Hasan, 56, bagaimanapun mengaku tidak bersalah di hadapan Majsitret Norinda Maludin selepas mengangguk faham pertuduhan dibacakan jurubahasa.

Berdasarkan pertuduhan, Johari didakwa sengaja melanggar kesopanan seorang perempuan berusia 17 tahun dengan berpakaian separuh bogel iaitu hanya berbaju T sahaja.

Dia didakwa melakukan kesalahan itu di sebuah rumah di Kilometer (KM) 12, Kampung Bukit Pegoh kira-kira jam 10.50 malam pada 11 Oktober 2014.
-sinarharian-

Tiada ulasan: