"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Papagomo Akan Didakwa Esok Kerana Serang Pekerja Asing (Gambar)

PETALING JAYA: Penulis blog kontroversi Papagomo akan didakwa di mahkamah majistret Kuala Lumpur pada Jumaat atas dakwaan menyerang seorang pekerja asing.

Dia dijangka didakwa pada pukul 9 pagi.

Papagomo atau nama sebenarnya Wan Mohd Azri Wan Deris dilihat menampar, menumbuk dan menendang seorang pekerja warga Pakistan menerusi video berdurasi empat minit yang dimuat di Facebook dan menjadi viral di media sosial.

Papagomo berkata, dia menyerang pekerja berkenaan kerana lelaki itu didakwa melakukan gangguan seksual terhadap dua adik perempuannya serta dua lagi rakan mereka.

Dia kemudiannya memuat naik video tersebut yang didakwa berlaku pada 29 Januari lalu menerusi halaman Facebooknya Sir Azri.

Tambah Papagomo, dia memuat naik video di Facebook bagi memberi penjelasan tentang insiden yang berlaku.
-mstar-

Tiada ulasan: