"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita ni rentap kantung buah zakar suami pemalas sehingga terkoyak

Isteri rentap kantung buah zakar suami pemalas
Marinela Benea
VASLUI - ROMANIA. Seorang wanita yang berang dengan suaminya merentap kantung buah zakar lelaki berkenaan sehingga terkoyak.

Laporan Metro UK mengatakan Marinela Benea dari kampung Dragonmiresti berkata Ionel Popa, 39 seorang yang sangat pemalas dan tindakannya sebagai 'mengajar' lelaki berkenaan.

"Dia selalu mabuk dengan arak. Bila dia mabuk, dia berubah," kata Marinela.

Pada hari kejadian, Marinela menyuruh Ionel supaya bangun dan membuat kerja rumah tetapi lelaki tersebut enggan.

Ionel juga mendakwa wanita tersebut tidak layak memberinya arahan.

pasangan tersebut sudah berkahwin selama 15 tahun dan mempunyai seorang anak lelaki berusia 15 tahun.

Ionel yang sudah dibedah kini berada dalam keadaan stabil dan polis kini menyiasat kejadian tersebut.
-sinarharian-

Tiada ulasan: