"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

(Gambar) Kes rogol paling kejam kemaluan gadis disula dengan batang cangkul hingga ke hati dan paru-parunya

Perogol
Indonesia: Belum reda lagi kemarahan masyarakat Indonesia berikutan kejadian menimpa seorang gadis berusia 14 tahun yang dirogol dan dibunuh oleh 14 lelaki ketika dalam perjalanan pulang dari sekolah, rakyat negara itu sekali lagi dikejutkan dengan kejadian tragis menimpa seorang remaja berusia 18 tahun yang dirogol, sebelum menusuk kemaluan mangsa menggunakan batang cangkul.
Gagang cangkul panjang 65 centimeter dan diameter 3 cm lebih itu masuk 90 persen ke tubuh Eno Parinah lewat kemaluannya.

Setelah gagang cangkul masuk sedikit, RA mendorong gagang cangkul tersebut dengan cara menendang, sehingga gagang cangkul terdorong masuk ke tubuh korban. Hal itulah yang membuat bagian hati dan paru-paru Eno Parinah rusak.

“Korban mengalami luka robek di bagian hati sampai ke atas paru-paru karena 90 persen gagang cangkul masuk ke tubuh korban

Dalam kejadian pada Jumaat lalu, mangsa, Eno Fariha, 18, dirogol tiga lelaki, sebelum salah seorang dari suspek dengan kejam bertindak menendang masuk batang cangkul ke dalam kemaluan mangsa, laporDetik.com, pada Selasa.

Akibatnya, batang cangkul sepanjang 60 sentimeter (cm) itu telah menembusi rongga dada mangsa sehingga mengoyakkan hati, paru-paru, selain tulang leher mangsa patah dihentak menggunakan kayu cangkul.

Ketua Polis daerah Tangerang, Sr. Komisioner Kanan Sutarmo berkata, ketiga-tiga suspek yang dikenali sebagai Ra, 15, Imam Hapriadi, 20, dan Rahmad Arifin, 24, mengaku merogol dan membunuh mangsa.

“Kami mendapati kesan air mani tumpah di seluruh bilik mangsa.

“Suspek semua mengakui apa peranan mereka semasa lakonan semula di tempat kejadian pada Ahad lalu,” katanya dipetik sebagai berkata.

Berdasarkan siasatan polis, mangsa masih hidup ketika disula dengan cangkul. Polis juga menemui sejumlah bukti seperti kesan tapak kaki yang jelas, kesan DNA, telefon bimbit, cangkul, pakaian dan garfu.

Saat pembedahan Eno,, dosen, dokter, perawat, semua menangis.
kes perkosaan + pembunuhan pakai cangkul ini.


Berdasarkan kronologi kejadian, pembunuhan sadis itu bermula selepas suspek (Ra), yang merupakan teman lelaki mangsa datang ke tempat penginapan mangsa pada Khamis sekitar jam 11.30 malam, sebelum Ra mengajak mangsa melakukan hubungan seks, namun ditolak olehnya.

Kecewa pelawaannya ditolak, Ra keluar dari bilik mangsa dan bertemu dengan dua lagi suspek, Imam dan Arif sebelum mereka bersepakat ke bilik asrama mangsa untuk merogol Eno.

Hasil bedah siasat mendapati, mangsa maut akibat kecederaan parah di organ penting.

Sementara jurucakap polis Jakarta, Komisioner Kanan Awi Setiyono berkata penyiasat polis telah menyoal lapan saksi sebagai sebahagian daripada siasatan pembunuhan itu.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: