"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki bakar kemaluan anak tiri gara-gara kencing

Malang menimpa kanak-kanak lelaki berusia tiga tahun ini, yang didera oleh bapa tirinya semata-mata kerana g dia kencing hingga basah tilam.

Bapa tirinya yang berusia 20 tahun itu telah menggunakan api, dan membakar alat sulit kanak-kanak tersebut sebagai pengajaran.

Aksi tersebut telah dirakamkan oleh jirannya di Limpio, Paraguay. Identiti mangsa dan pelaku jenayah kejam itu bagaimanapun tidak didedahkan.

Jiran-jirannya juga menyatakan mereka terlalu takut kepada lelaki itu menyebabkan mereka tidak masuk campur untuk menghalang perbuatan kejam berkenaan.

Sebaliknya mereka hanya berani merakamkan video mengenai perbuatan tersebut.

Kanak-kanak itu kini dirawat di hospital kanak-kanak Acosta Nu selepas alat sulitnya melecur
kualalumpurpost

Tiada ulasan: