"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Wanita belasah, bogelkan kekasih suami (Gambar)

Shanghai – Geram dengan wanita yang dikatakan menjalinkan hubungan sulit dengan suaminya, seorang wanita bersama ibunya sanggup bertindak luar batasan dengan menyerang wanita terbabit di khalayak ramai.

Kekasih suaminya itu bukan sahaja dibelasah dan dibogel malah turut digunting rambut dan diseret di atas jalan.

Memetik laporan portal berita NetEase, mangsa dilihat diseret keluar daripada kereta dalam keadaan menjerit.

Dalam kejadian yang berlaku semalam, wanita yang mendakwa dirinya sebagai isteri kepada kekasih mangsa menarik rambut wanita itu sebelum memukul dan menamparnya, menyebabkan mangsa terjatuh di atas jalan.

Wanita itu kemudiannya menarik rambut mangsa dan mula menggunting rambutnya dengan ganas.

Sementara itu, ibu wanita itu pula cuba menanggal dan membogelkan mangsa.

Serangan demi serangan yang diterima menyebabkan mangsa terbaring di tanah tanpa melawan.

Netizen di China melahirkan kemarahan dan rasa tidak puas hati sebaik sahaja video insiden tersebut dirakam dan disebar menerusi laman sosial.

Rata-ratanya bukan hanya menyalahkan mangsa, malah turut melemparkan kesalahan ke atas wanita terbabit dan ibunya.

“Wanita itu (si isteri) tidak sepatutnya hanya menyerang dan menyalahkan kekasih suaminya sahaja. Sebaliknya suaminya perlu turut sama dipersalahkan,” kata seorang netizen yang dinamakan.
-kualalumpurpost.

Tiada ulasan: