"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Aksi terlampau pasangan atas menara gereja dirakam dron (Gambar)


Rusia – Aksi seks pasangan di atas menara pertapaan rahib sebuah gereja Kristian Ortodoks di Torzhok, Rusia telah dirakam secara tidak sengaja oleh sebuah dron yang sedang mengelilingi menara tersebut, sekaligus merakam permandangan yang sempurna saat insiden itu berlangsung.

Bagaimanapun, aksi pasangan itu terbantut apabila seorang lagi pelancong muncul secara tiba-tiba tanpa amaran.

Mungkin terkejut atau trauma menjadi saksi perlakuan tidak senonoh itu, si pelancong pun berpura-pura menikmati permandangan sekeliling dari atas menara itu seolah-olah tiada apa-apa berlaku.

Keadaan tegang antara mereka bertiga dapat dirakam sepenuhnya oleh kamera dron tersebut.

Pasangan itu boleh dikenakan hukuman, jika pihak berkuasa dapat mengesan identiti sebenar mereka.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: