"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kejam! wanita dirogol, dimasak dihidangkan kepada tetamu (Gambar)

Akhirnya perbuatan kejam dua lelaki yang melakukan seks dengan seorang wanita sebelum menghidangkan dagingnya dalam satu parti, telah dibalas apabila mereka dihukum penjara selama 12 tahun.

Dua lelaki terbabit yang berasal dari Novokuznetsk di Siberia, dinamakan sebagai Kirill Nemykin dan Sergey Metlyayev.

Dalam kejadian yang berlaku pada 2014 itu, mangsa, Nadezhda Avakumova, 31, sedang mabuk ketika mereka menjemputnya ke sauna dan kemudiannya bergilir-gilir melakukan seks dengannya.
Wanita itu kemudiannya mengugut untuk melaporkan kedua-duanya kepada polis kerana merogolnya.

Bimbang dengan keadaan itu, penjenayah terbabit telah memukul dan mengurungnya di dalam bilik bawah tanah dan apabila wanita itu menjerit meminta tolong, Nemykin telah mengambil pisau lalu memegang kepala wanita itu dan mengelar lehernya.

Wanita terbabit meninggal dunia serta-merta. Mereka kemudiannya memotong badannya dan memasak daging Nadezhda dan menghidangkan kepada rakan-rakan mereka dalam satu parti.

“’Nemykin bersama dengan Metlyayev mengangkat mayat perempuan itu. Metlyayev mendapatkan kapak kemudiannya memotong badannya. Mereka juga memotong kakinya dan kemudian berjalan di sekeliling rumah dan menunjukkan kepada tetamu sambil ketawa dan tersenyum.

“Ketika itu tetamu yang hadir dalam keadaan mabuk. Metlyayev kemudiannya mula makan daging manusia dan turut menawarkan kepada orang lain untuk mencubanya,’’ kata penolong pendakwaraya Yana Prodchenko.

Kes itu mengambil masa selama dua tahun untuk dibawa ke mahkamah dan kedua-dua lelaki terbabit didakwa selepas salah seorang teman wanita mereka mendedahkan perbuatan kejam itu.

Selain hukuman penjara, Nemykin juga diarahkan membayar sebanyak £10,500 kepada ibu mangsa sebagai pampasan. 
– mynewshub.cc

Tiada ulasan: