"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Budak perempuan ini mati selepas guru tadika membalut mulutnya dengan pita selofan kerana dituduh terlalu becok

Mati mulut kena gam
Beijing: Seorang budak perempuan berusia enam tahun maut selepas guru tadikanya membalut mulutnya dengan pita selofan kerana dituduh terlalu becok.

Provided by Media Prima GUO mati selepas guru tadika menghukumnya dengan membalut mulutnya dengan pita selofan. FOTO Daily Mail /Weibo
Ayah kanak-kanak itu membuat dakwaan berkenaan terhadap guru serta tadika terbabit di media sosial Weibo pada 12 Jun lalu.

Mangsa, Guo Jintong dilaporkan mati di tadikanya selepas sesi senaman pagi pada hari sama.

Menurut ayahnya guru Guo menuduh budak itu terlalu becok ketika sesi senaman pagi berkenaan.

Sebaik sesi senaman berakhir, guru berkenaan menutup mulut Guo dengan gam sebelum membalutnya dengan pita selofan.
-hmetro

Tiada ulasan: