"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki maut selepas bergaduh dengan isteri

Sarikei – Seorang tukang rumah dijumpai maut dengan kesan luka di beberapa anggota badan dalam keadaan terlentang di depan kediamannya di Jalan Repok di sini, pada jam 11.24 pagi tadi.

Ketua Polis Daerah Sarikei, Superintendan Mat Jusoh Mohamad, berkata mangsa dikenal pasti sebagai Young Teck Hoo, 43, dan dipercayai meninggal dunia selepas berlaku pertengkaran dengan isterinya.

“Hasil pemeriksaan, polis mendapati ada kesan luka di bahagian dahi, pipi kiri, batang hidung, bahagian belakang kepala dan bahagian lutut kiri kanan si mati dipercayai berlaku ketikanya rebah.

“Tiada kecederaan serius pada badan mangsa yang memungkinkan sebab kematiannya,” katanya.

Katanya, hasil siasatan awal polis mendapati mangsa sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan serta anak lelaki.

Bagaimanapun, katanya, akibat perselisihan faham lelaki terbabit tinggal berasingan dengan isterinya

“Pertengkaran antara antara dan isteri dilaporkan ketika isteri dan anak perempuannya datang ke rumah itu untuk membawa balik anak lelaki mereka.

“Pertengkaran itu dileraikan oleh teman wanita mangsa, seorang wanita warga Indonesia yang tinggal bersamanya. Sejurus dileraikan lelaki berkenaan terus melutut dan rebah sebelum disahkan meninggal dunia oleh pasukan paramedik,” katanya.

Susulan kejadian, katanya, polis merampas sebatang kayu berukuran 19.5 sentimeter di tempat kejadian.

Katanya, siasatan lanjut masih dijalankan dan tiada tangkapan dibuat setakat ini. – BH Online

Tiada ulasan: