"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dulu comel, sekarang dah jadi 'kakak sado' (Gambar)


MOSCOW - RUSSIA. Dulu semasa di usia remaja, pemilik nama Nataliya Kuznetsova, 26 tahun sama seperti rakan-rakan lain seusia dengannya, berwajah comel dan mempunyai tubuh badan normal.

Namun kini, bila melihatkan susuk tubuhnya kini, memang jauh berubah!

Memetik laporan portal Kisah Dunia, disebabkan suka menghabiskan masa di gim berbanding 'melepak' dengan rakan-rakan, tubuhnya kini menjadi sado hingga digeruni oleh kaum lelaki.

Dalam pada itu, memetik RT.com, dia juga merupakan juara angkat berat wanita dan pemegang rekod di Rusia, Eropah dan dunia.

Mempunyai berjuta-juta pengikut di laman media sosial, dia juga tidak lari daripada komen-komen negatif.
"Bila kamu ada banyak sangat komen positif, tentunya terselit sikit komen negatif kan? Jujur, saya tidak faham apa yang mereka marah sangat.

"Jadi nak mudahkan kerja, saya 'ban' haters, lagipun kebanyakkan mereka menggunakan profil dan nama palsu. Daripada asyik membenci, lebih baik mereka jaga kehidupan mereka," katanya menerusi satu temubual.

Tiada ulasan: