"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anak Azmin padam gambar cuti dengan keluarga Hisham


Anak menteri ekonomi Azmin Ali, Ameer, memadamkan gambar percutian keluarganya dengan bekas naib presiden Umno Hishammudin Hussein yang bercuti di Maghribi.

Ia dipadamkan di Twitter selepas media membuat spekulasi ia berkaitan dengan dakwaan perpecahan dalaman PKR.

Ameer pada mulanya memuat naik gambar percutian keluarga itu yang antaranya menunjukkan Azmin dan Hishammudin sedang berjabat tangan dengan kapsyen:

“Keluarga kami bersatu semula.’’

Ameer juga dilapor memuat naik video di media sosial memaparkan kedua-dua keluarga menikmati hidangan makanan seperti udang kara di sebuah resort dengan Azmin dan Hishammudin sedang berbual.

Seramai 17 orang dilaporkan menyertai rombongan percutian itu merangkumi tiga generasi daripada kedua-dua keluarga.
-malaysiakini

Tiada ulasan: