"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hasan Merican akan letak jawatan?

aloha74

"Sungguhpun Hasan Merican dikabarkan telah mendapat tawaran untuk melanjutkan tempoh perkhidmatan sebagai Presiden Petronas, namun ianya hanya helah Najib saja.

Najib tidak mahu rakyat Malaysia menyalahkan beliau di atas perletakan jawatan Hasan Merican..lantas berura2 menyambung perkhidmatan beliau sebagai Preisden Petronas. Namun begitu Najib secara halus berusaha memaksa Hasan Merican meletakkan jawatan secara halus dengan cara meminggirkan beliau dan juga menyebabkan Hasan Merican merasakan dirinya tidak diperlukan. Ini lah gara-gara bila politik telah menguasai ekonomi.

Harus diingat..kesan di atas tindakan Najib amatlah besar kepada negara. Untuk Hasan Merican..beliau boleh ke mana-mana saja di dunia ini kerana banyak syarikat-syarikat minyak gergasi dan negara-negara lain yang akan berlumba-lumba untuk mendapatkan khidmat beliau..Cuma untuk Malaysia tak tahu nak cakap apa..

Berita terkini..Hasan diberitakan sedang mempertimbangkan untuk tidak memperbaharui kontrak yang bakal ditawarkan oleh Najib. Kalau ianya berlaku..satu kejayaan besar untuk Najib!!

-tranungkite-

Tiada ulasan: