"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Zaid calon PKR di Hulu Selangor?

Penyelaras Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim disebut-sebut besar kemungkinan dipilih untuk mewakili PKR bertanding dalam pilihan raya kecil parlimen Hulu Selangor 25 April ini.

Perkara itu kini menjadi perbualan di kalangan pemimpin dan para penyokong PKR di cabang Selangor sejak beberapa hari lalu.

Menurut sumber-sumber yang rapat dengan PKR cabang itu, pemilihan Zaid itu dibuat berdasarkan andaian beliau lebih berpeluang menang.

Katanya, ia berdasarkan pengalaman Zaid, seorang peguam dan pernah dilantik sebagai menteri kabinet sebelum ini.

Sumber-sumber itu juga berkata, pemilihan Zaid juga dibuat atas andaian bahawa BN berkemungkinan besar mengekalkan Datuk G Palanivel bertanding di situ.

"Heavyweight kena lawan dengan heavyweight...," kata sumber-sumber itu.
-malaysiakini-

Tiada ulasan: