"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

3 lelaki Mynmar mati disembelih

GEORGETOWN: Tiga lelaki warga Myanmar ditemui mati dipercayai dibunuh dengan kesan kelar dan tikaman pada badan mereka di Flat Menara 1C, Lorong Semarak Api 2, Bandar Baru, Ayer Itam di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Asisten KomisionerGan Kong Meng berkata, siasatan awal polis mendapati ketiga-tiga mangsa sebelum itu terlibat dalam satu pergaduhan yang berlaku kira-kira pukul 9.25 pagi tadi.

"Mangsa ditemui mati di dua lokasi berasingan dalam rumah yang telah diubah suai oleh pihak pengurusan pangsapuri berkenaan, Dua mangsa ditemui di bahagian dapur dan seorang lagi di bilik tidur.

"Dipercayai salah seorang daripada mangsa bekerja di bahagian penyelenggaraan pangsapuri berkenaan. Ketiga-tiga mangsa berusia lingkungan 20an," katanya.

Beliau berkata, polis turut menemui dua bilah pisau iaitu pisau pemotong sayur dan pisau pemotong daging yang mempunyai kesan darah berhampiran dengan mangsa di tempat kejadian. 
-Bernama-

Tiada ulasan: