"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Semakin ramai ditangkap polis.

KUALA LUMPUR, 5 Dis: Semakin ramai peserta himpunan aman membantah kenaikan tarif air oleh Syabas di perkarangan Masjid Negara yang ditangkap.
Kebanyakan mereka yang memakai baju merah termasuk anggota Unit Amal telah ditangkap.
Operasi menangkap peserta himpunan aman itu bermula kira-kira jam 2.50 petang.
Sehingga kini, seramai 32 orang telah dibawa dengan trak ke balai polis tetapi lokasinya masih tidak dapat dipastikan.
Para peserta himpunan juga bagaikan ‘dikepung’ memasuki perkarangan Masjid Negara dan mereka kemungkinan akan ditahan pihak polis.
Pihak polis masih mengadakan sekatan di beberapa jalan memasuki Masjid Negara.
-harakah daily-

Tiada ulasan: