"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kemalangan Ngeri: Wanita pecah kepala digilis lori pasir

SEREMBAN: Seorang wanita maut apabila motosikal yang ditunggangnya dilanggar sebuah lori pasir tanpa muatan di persimpangan lampu isyarat Taman Permai, di sini hari ini.

Junaidah@Jayakodi Abdullah, 62, yang cedera parah di kepala mati di tempat kejadian dan mayatnya dihantar ke Hospital Seremban untuk bedah siasat.

Jurucakap polis berkata dalam kejadian pada jam 10.30 pagi itu, motosikal ditunggang wanita itu digesel lori yang cuba memotong motosikal berkenaan menyebabkan Junaidah terjatuh dan kepalanya digilis lori itu.

“ Ketika kejadian, wanita itu dalam perjalanan pulang ke rumahnya,” katanya di sini hari ini.

Di Ipoh, polis meminta pemandu kenderaan yang terbabit dalam kejadian langgar lari yang menyebabkan sepasang suami isteri terbunuh di Km 3 Jalan Sitiawan-Teluk Intan semalam, supaya tampil membuat laporan polis.

Ketua Polis Trafik Negeri Superintendan Wan Abdullah Wan Ishak berkata dalam kejadian pada jam 4.30 pagi semalam Law Choon Ming, 64, dan isteri Goh Chew King, 63, terbunuh apabila motosikal mereka dirempuh sebuah kereta dari arah belakang ketika pasangan itu dalam perjalanan pulang ke rumah mereka di Kampung Cina, Sitiawan.

Beliau juga meminta orang ramai yang melihat kejadian itu supaya menghubungi Ibu Pejabat Polis Daerah Manjung di talian 05-6899222 untuk membantu siasatan.
-Bernama-

Tiada ulasan: