"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

BERSIH 2.0 : Tembak kuning...mengadap kuning !

tokpepijat
Selepas titahkan sembur dan tembak kepada BERSIH 2.0 menerusi "hambanya" IGP Ismail, PMNajib , Rosmah dan Menteri Polis sepupunya Hishamudin terbang ke London.
Barangkali untuk tenangkan fikiran dan lari dari warna kuning.

Malang sungguh kepada anak Tun Razak yang berbisnes dengan Razak Baginda, hajat dihati mahu lari dari kuning. Akhirnya masuk mengadap Queen yang berpakaian kuning.

Merah sungguh bibir PMNajib. Merahnya bukan kerana make-up tetapi malu yang amat sangat.

Hey anak Tun Razak ! Itu sindiran untukmu dari Queen. Bukan saja-saja Queen pakai busana kuning semasa jumpamu!

Queen biasanya memakai baju putih ketika menerima tetamu luar negara. Tetapi tidak untuk PMNajib.

Malulah PMNajib...selepas sepak terajang, tumbuk, gari, tembak, sembur baju kuning.... pergi mengadap baju kuning!

Tiada ulasan: