"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pecah Berita!! Terkini Dari London!! Najib Terpaksa Minta Bantuan!!

Selatanonline
Delegasi Malaysia dari Pejabat Pesuruhjaya Tinggi Malaysia terpaksa dibawa menggunakan trak polis London kerana takut akan protes rakyat Malaysia di hadapan Mansion House

Khabar terkini yang baru diterima!!

Pejabat Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di London nampaknya terpaksa meminta bantuan polis London untuk membawa masuk delegasi Malaysia ke Mansion House di Garlick Hill, berhampiran dengan tebing Sungai Thames.

Perhatikan siapa yang turut sama dalam kereta Najib Altantuya dan keluar!
Ya! Memang sah anak Najib Altantuya pun ada sama!!
Najib Altantuya dikhabarkan akan mengadakan sesi pertemuan dengan komuniti perniagaan United Kingdom jam 3.30 petang waktu London (10.30 malam waktu Malaysia) bersama pertemuan delegasi perniagaan Malaysia dan negara itu.
Bagaimanapun, menurut seorang rakyat Malaysia di sana yang memerhati, Najib Altantuya meminta bantuan polis untuk berada di kawasan tersebut kerana berpuluh-puluh rakyat Malaysia menunggu sambil membawa kad berwarna kuning dengan tulisan PSM 6, Bersih dan Mansuhkan ISA.


Juga dikhabarkan keadaan di sana sedikit tegang dengan kehadiran trak polis yang membawa delegasi yang seolah-olah tidak mahu Najib Altantuya melihat kelibat mereka yang menuntut supaya semua tahanan PSM di bawah Ordinan Darurat dibebaskan tanpa syarat!
Difahamkan, dua trak polis yang digunakan untuk membawa mereka kini diletakkan di hadapan rakyat Malaysia yang berdemo bagi menghalang pandangan Najib Altantuya ke arah mereka.


Ada yang menanti Najib Altantuya menandatangani kad yang mereka bawa supaya kesemua tahanan terbabit dibebaskan.


Lagi laporan lanjut menyusul


 Oleh JALAN PULANG


Foto ihsan Twitter Ginielim

Tiada ulasan: