"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Husam ditahan, dipercayai berkaitan hasutan (Gambar)

Harakahdaily
Husam ketika dibawa ke Balai Polis Ampang
KUALA LUMPUR: Naib Presiden, PAS Husam Musa dalam satu kiriman SMS menyatakan beliau ditahan di Desa Pandan dan dibawa ke Balai Polis Ampang.

Katanya, beliau ditahan untuk siasatan mengikut Seksyen 4(1) Akta Hasutan.

Ia dipercayai ada kaitan dengan kenyataannya mengenai ‘syahid fi sabilillah’ berhubung penyertaan pada himpunan aman Black 505 di Padang Merbok hari ini.

Penganjur himpunan itu turut mengesahkan turut menerima laporan penahanan bekas Exco Kerajaan Kelantan itu.

Pengerusi majlis, Chegu Bard memberitahu AJK PAS Pusat yang juga Ahli Parlimen Sepang, Mohd Hanipa Maidin dan Ahli Parlimen Subang, Sivarasa Rasiah sedang berurusan dengan polis berhubung penahanan itu.

Tiada ulasan: