"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hot Ahli UMNO Tak Puas Hati Pada Kak Jat Umum Keluar Parti

FB Azmawi Azizan.
Hasnizam Adham Hari ini saya akan hantar surat secara rasmi. Saya tidak mahu bersekongkol dengan Ketua Wanita Umno Malaysia    1)Sejak saya didaftarkan oleh orang dulu2 utk jadi ahli umno   2)Sejak saya telah lebih 10tahun jadi ketua pemuda umno cawangan  3)Sejak lebih 10tahun saya pimpin belia dicawangan saya  4)Dan pernah April 2008 saya dihalau oleh lebih 3000 hanya kerana saya bersuara yg tidak suka didengar oleh mereka di hotel singgah sana yg dihadiri oleh Tun Mahathir,Ds Khir Toyo,Datuk Mukhriz Mahathir,Dato Fuad Zarkasi  Tidak pernah saya jauh hati hingga mahu meninggalkan parti,waima pru13 pun saya 100% sokong dan undi umno walaupun ada kes2 individu yg mengguris hati saya sebagai ahli akar umbi  Tapi bila ketua wanita umno sedia ada masih bangga tidak sedar diri masih mahu berkuasa,saya tidak boleh terima lagi.  Saya tidak mahu bersekongkol lagi...  Selagi dia ada selagi itu saya tidak mahu jadi ahli parti umno lagi.  Saya serah surat secara rasmi walaupun belum ada orang hantar surat keluar parti.....saya buat...!  SAYA TIDAK TERIMA DS SHARIZAT SEBAGAI PEMIMPIN UMNO SEBAB DIA SUDAH TERPALIT ISU GAGAL URUS DANA RAKYAT.  DIA GAGAL...DAN TAK LAYAK
Hasnizam Adham Hari ini saya akan hantar surat secara rasmi. Saya tidak mahu bersekongkol dengan Ketua Wanita Umno Malaysia 

1)Sejak saya didaftarkan oleh orang dulu2 utk jadi ahli umno

2)Sejak saya telah lebih 10tahun jadi ketua pemuda umno cawangan

3)Sejak lebih 10tahun saya pimpin belia dicawangan saya

4)Dan pernah April 2008 saya dihalau oleh lebih 3000 hanya kerana saya bersuara yg tidak suka didengar oleh mereka di hotel singgah sana yg dihadiri oleh Tun Mahathir,Ds Khir Toyo,Datuk Mukhriz Mahathir,Dato Fuad Zarkasi .

Tidak pernah saya jauh hati hingga mahu meninggalkan parti,waima pru13 pun saya 100% sokong dan undi umno walaupun ada kes2 individu yg mengguris hati saya sebagai ahli akar umbi .

Tapi bila ketua wanita umno sedia ada masih bangga tidak sedar diri masih mahu berkuasa,saya tidak boleh terima lagi.

Saya tidak mahu bersekongkol lagi... Selagi dia ada selagi itu saya tidak mahu jadi ahli parti umno lagi.

Saya serah surat secara rasmi walaupun belum ada orang hantar surat keluar parti.....saya buat...!

SAYA TIDAK TERIMA DS SHARIZAT SEBAGAI PEMIMPIN UMNO SEBAB DIA SUDAH TERPALIT ISU GAGAL URUS DANA RAKYAT. DIA GAGAL...DAN TAK LAYAK

2 ulasan:

Unknown berkata...

Saya ingin mengucapkan syabas kepada anda. Dimana2 pun dalam dunia yang rakyatnya bertemadun, mana2 pemimpin yang terlibat dengan skandal akan sendirinya malu diri dan akan meletak jawatan. Dan ada yang sampai bunuh diri. Tetapi dinegara ini, mereka ini bukan saja disanjung, bahkan diberi jawatan baru pula. hebat... Dan ramai rakyat yang tidak kesah. Ia hanya berlaku dal;am UMNO. Dulu kini dan selamanya.

cdinkb berkata...

Tindakan niat keluar parti kelihatan genuin(tulin).tapi ada macam bersyarat lak,so usah ragu-ragu.Jangan jadi macam mahathir,selagi ada pak lah,saya tak nak masuk umno lagi.Luruskan niat serta ikhlaskan hati untuk keluar.Tinggaalkan sejarah hitam demi mencari cahaya.