"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Apa dah jadi antara Anwar Ibrahim dengan Azmin Ali ni (Gambar)

Jika dilihat gambar terbaru ini sudah pasti banyak telahan boleh dibuat!

Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim (kanan) berkata sesuatu kepada Timbalan Presiden PKR Azmin Ali di perkarangan Ibu Pejabat PKR sebelum meninggalkan bangunan itu.
Adakah Anwar Ibrahim mengikut sytle rambut Khalid Ibrahim? Gambar ini dikatakan dikeluarkan oleh bernama, tapi saya masih anggap gambar ini adalah hasil edit oleh orang yang agak mahir!

2 ulasan:

Malaysiabaru berkata...

Mari berdoa supaya supaya malaysia tidak jadi republik selepas pru 14 .. sultan yg adil di sembah sultan yg zalim di sanggah

Unknown berkata...

Rambut kena tiupan angin..apedehal