"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar Di Hari Perkahwinan Yang Memalukan Dan Menyedihkan

Selatanonline
Calon pengantin perempuan yang berniat memberi kejutan dengan make up usia 50 tahun sebagai gurauan lantas ditinggalkan begitu sahaja oleh kekasihnya kerana marah. Pasangan pengantin Guo Chien merasa marah dengan tindakan yang di lakukan oleh Qing Kao, 26, muncul di hari perkahwinannya di bandar Shenzhen di tenggara wilayah Guangdong, China dengan wajah di make up untuk memberi kesan kedutan dan kulit pucat.

"Saya fikir dia akan tertawa dan melihatnya sebagai jenaka. Tapi dia sangat marah dan berkata tidak akan bergambar dengan saya jika seperti ini. Dia kemudian masuk teksi dan pergi," jelas Kao.

Chien menunjukan rasa marahnya di depan orang ramai orang yang melintasi kawasan itu, kemudian meninggalkan Kao sendirian yang menangis sebelum akhirnya memutuskan untuk pulang.
Sumber: http://dairishare.blogspot.com

Tiada ulasan: