"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kes Buli Terbaru: PANASS!!!! Ini video buli paling ganas yang pernah aku tengok


HARAKAHDAILY
KUALA LUMPUR: Jika sebelum ini kita dikejutkan dengan kes buli 'Singlet Hitam' kini satu lagi video buli yang terbaru telah dimuat naik di laman Youtube, laman web Siakapkeli dipetik.

Siakapkeli melaporkan, dari video yang berdurasi selama lebih 6 minit itu, kelihatan seorang budak lelaki dibuli oleh beberapa lelaki yang lebih senior di dalam sebuah bilik yang dipercayai asrama.

Mangsa buli itu dipukul berkali-kali menggunakan tangan dan kaki, biarpun mangsa menangis dan menjerit kesakitan tetapi tidak diendahkan.

Kelihatan juga kumpulan yang memukul itu bersuka ria membuli mangsa berjoget-joget sambil mendengar muzik.

Bagaimanapun, Siakapkeli menyatakan tidak dapat dipastikan di mana insiden buli itu berlaku tetapi dengan muka mangsa dan pemukul jelas kelihatan di dalam video tersebut, pihak herkuasa pasti dapat menyelesaikan kes itu.

Tiada ulasan: