"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bot Membawa Adun Rantau Abang Tenggelam... (Gambar)

Tranungkite
Bot yg d naiki oleh Yb Rantau Abang, cg Alias bsama 3 lagi sukarelawan terbalik ketika perjalanan mghtr sumbangn banjir ke kg Delong, di kawasan Dun Rantau Abang. Alhamdulillah, Mrk yg mmakai life jacket dan di selamatkn oleh bot kedua yg bsama beliau. Beginilh Yb Pas yg btungkus lumuh d lapangn, bkhidmat dgn semampu kudrat meskipun peruntukn wakil rakyat d nafikan haknya oleh Kerajaan Umno Trg.

Cg Alias.. ada yang panggil Ustaz Alias seorang bekas tokoh guru tak asing lagi di Dungun yang mengalahkan calon calon UMNO pada piliharaya lalu di kubu kuat UMNO Dun Rantau Abang Dato' Zubir yang pernah dikatakan calon MB ganti Mat Said.

Cg ALias menghadapi cabarang yang segit bila PKR meletakkan calon bebas di kawasan itu iaitu Mazlan Harun. Tapi PAS berjaya menawan kubu UMNO ini. Cg ALias sangat prihatin dan jenis tok wakel turun padang.


Tiada ulasan: