"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

MP kantoi berbohong: Kampit beras bercetak wajah MP Machang

MP Machang Ahmad Jazlan Yaakub berkata kampit beras yang bercetak wajahnya adalah baki daripada kempen pilihan raya umum ke-13.
Ketua Umno Machang itu menempelak mereka yang menuduhnya melambatkan bantuan banjir kerana mahu wajahnya dan logo BN dicetak pada kampit beras yang diagihkan itu.

"Dosa fitnah lebih besar dari dosa membunuh. Jawablah di akhirat nanti. Jangan parti saja nama Islam tapi amalan tak ikut," Ahmad Jazlan menulis dalam huruf besar di laman Facebooknya.

"Bila bencana berlaku pada hari 1 & 2, keadaan bekalan tak cukup, saya keluarkan semua stok 500 kampit untuk diagihkan segera.

"Bukan musim nak berpolitik. Ini misi kemanusiaan tanpa mengira bangsa," tegasnya.
-malaysiakini-

Dia jadi MP Machang selepas menang PRU13 je, sebelum tu Saifudin dari PKR Jadi MP Machang. Kalau kampit beras tu baki daripada kempen PRU13 mcmana ada cop 'Datuk Lan Ahli Parlimen Machang tu'

2 ulasan:

sizzly7761 berkata...

Nok nnipu tapi tok smart! Beli beghah denge duit rakyat tapi declare bantuan dari diri sendiri!...puak2 navy blue ni..glamour dan bantuan berpisah tiada! LoL !

Unknown berkata...

Ye ke?????? kah, kah, kah...hu hu hu.....