"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ini lagi satu fitnah banjir, tapi apa tindakan SKMM dan polis?

Tranungkite
Balak dihadapan rumah sebenar berlaku pada 27 Februari 2013, 2 tahun lalu tapi gambar ini disebar bagi memburukan Kerajaan PAS Kelantan dibawah kepimpinan YAB Ahmad Yaakob yang juga pemangku Ketua Dewan Ulama PAS. Kerja jahat ini dibuat oleh Cybertropper UMNO tapi malangnya penyebaran makin meluas apabila PASMA membantu dalam memburukkan kepimpinan PAS baru sedangkan Kelantan di tabir 22 tahun sudah pasti balak lebih tertumpu kepada exco lama.

Kenapa perbezaan pandangan dalam Jammah Islam membuat ada yang berani menjadi tukang fitnah sedangkan fitnah itu dosa yang besar perbuatan yang keji. Jika mereka yang solat hari-hari tetapi tidak meminta maaf atas orang yang difitnah amalannya akan menjadi sia-sia.

Apa guna kita berada dalam Jamaah Islam kalau kita antara penyumbang fitnah?? Apakah kita akan kata dihadapan Allah nanti?

Tiada ulasan: