"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rilek Sekejap Beb... Mari Bergelak Ketawa Dengan Dua Isi Perut Umno Dari Perak

inderasipejuang
Jawap jangan tak jawap Tok Mufti... perkataan ANAK HARAM yang keluar dari mulut Bomoh 1Malaysia tu rasa nya bukan saja Tok Mufti yang TERSENTAK adn TERSEDAK beb... gua yang dengar pun SERAM-SERAM SEJUK dan rasa nak Demam... kah kah kah !.

Mahu Tak Tidur Malam beb bila Tok Mufti dengar yang Mahaguru Ibrahim Mat zain ni cakap beliau buat kerja macam ANAK HARAM... kah kah kah... sabar Tok Mufti jangan tak sabar... ini semua Ujian dalam menjalankan tugas sebagai Tok Mufti...kah kah kah !.

Seronok juga bila mendengar Dua Isi ni Perut Umno ni BERTELAGAH... yang satu nya ada Jawatan sebagai Tok Mufti dan satu nya sebagai Tok Bomoh 1Malaysia yang ada Pengaruh. Kalau taknada Pengaruh man boleh masuk KLIA buat Persembahan beb... kah kah kah !. video disini
hemmmmm..... mungkin tok bomoh ni salah tetapi penghukuman secara terpilih kadang-kadang membuat orang ramai keliru... keliru... keliru... kah kah kah !.
 -tranungkite-

Tiada ulasan: