"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Serangan Paris Dan Dunia munafik






Amazing, passport kalis bom!!!

Passport kalis bom pertama buatan rezim bashar al assad
Admin pelik, dari jenis bahan ape passport syria ni. Orang lain hancur berkecai, dia yang berada dekat pelaku bom, tidak hancur berkecai.


Kenapa wanita ini selalu eksis setiap ada kejadian aksi terorisme ? Kebetulan kah ? 

1.) Ketika terjadi penembakan di bioskop Aurora.
2.) Ketika terjadi insiden bom Boston.
3.) Ketika terjadi penembakan di Sekolah Sandy Hook.

And then... Insiden Paris attacks. 


Serangan di Paris..
Siapakah yang menyimpulkan itu perbuatan orang Islam?!. Siapakah yang pasti tentang hal ini?! Tidakkah Israel yang sedang tidak puashati dengan Perancis dalam isu Palestin?!!. Dengan rekod jenayah Israel, mengapa hanya muslim dianggap suspek?!! Siapakah yang pasti?!

Tiada ulasan: