"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Yang Memalukan Ialah Zakir Lebih Faham Hindu Pada Orang Hindu

JUMLAH orang Hindu yang keluar daripada agama Hindu dan masuk agama Islam adalah rendah berbanding dengan orang Hindu yang masuk Kristian..

Tapi, tiada laporan polis atau bantahan daripada Malaysian Indian Congress, Hindraf dan Malaysia Hindu Sangam sepertimana mereka lawan Dr Zakir Naik berceramah di Malaysia..
yuktes-vijay
YUKTES VIJAY

Dr Zakir is a preacher..Kerja preacher adalah untuk sebarkan agama Islam dan bawa orang masuk Islam…Macam evangelist lah!

Dr Zakir tahu Vedas, kitab suci orang India tetapi tanya orang India jika mereka sekadar pernah lihat cover buku Vedas sebelum ini tak? Tak boleh mereka nak jawab…

How can you say Zakir Naik is insulting Indians when Indians themselves don’t bother to read, learn or understand the Vedas?

Sebelum nak lapor dan bangkang pasal Zakir Naik, tolong baca kitab orang India dulu..

You can bark all you want but Zakir Naik ada ilmu pasal Hinduism yang lebih dalam daripada kita semua..

Now, that is more insulting to me than what Zakir has to say about Hindus..

Diri sendiri tak perfect tapi sibuk komen pasal Zakir..

Presiden MIC seorang doktor..Begitu juga Zakir Naik..

Kenapa tak nak debat atau buat diskusi berilmiah?

How can you say someone is wrong when you pun tak tahu mana satu betul?
-tranungkite-

Tiada ulasan: