"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Dua anak maut terjatuh tingkat 5 (Gambar)


Dua kanak-kanak maut terjatuh dari tingkat lima di sebuah pusat membeli-belah di China selepas terlepas dari dukungan bapanya.

Media China melaporkan ketika kejadian pada Isnin, bapa kepada dua kanak-kanak malang itu sedang mendukung anaknya dan berdiri dekat penghadang kaca.

Polis sedang menyiasat insiden yang berlaku di Tianjin, timur China.

Seorang pegawai polis mengesahkan kepada Tianjin Daily bahawa kedua-dua kanak-kanak itu didukung bapanya.

Menurut pegawai, salah seorang daripada kanak-kanak itu terlepas dari dukungan bapanya sebelum terjatuh.

Bagaimanapun, seorang lagi anaknya turut terjatuh sewaktu bapa mangsa cuba menyelamatkan anak yang pertama.

Dilaporkan, kedua-dua kanak-kanak itu mati di tempat kejadian.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: