"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki ini buang alat sulit kerana mahu jadi makhluk asing


Seorang lelaki sanggup membelanjakan wang lebih RM200,000 semata-mata kerana mahu menjadi makhluk asing yang tiada jantina dan dia juga merancang untuk membuang alat sulitnya.

Bagi tujuan itu, Vinny Ohh, 22, dari Los Angeles, Amerika Syarikat telah menjalani lebih 110 prosedur pembedahan. Vinny yang merupakan seorang jurusolek percaya dia adalah makhluk yang tidak mempunyai jantina.

Pembedahan bagi menjadikan dia tidak berjantina itu akan melibatkan pembuangan alat sulit, puting dan pusat.

“Saya nak jadi makhluk asing yang tiada jantina. Saya mahu melakukannya sejak berusia 17 tahun. Saya boleh hidup tanpa organ seks jadi kenapa saya perlukan zakar dan vagina.

“Saya tak nampak kenapa alat sulit saya tidak boleh dibuang sepenuhnya, dan tiada apa-apa di bawah sana,” katanya.

Vinny turut memberikan contoh di mana makhluk asing mempunyai kepala yang besar dan tiada kening.

Selama ini, katanya, dia sedar bahawa dia bukan gay, biseksual atau transgender justeru dia mahu menjadi dirinya sendiri.
-kualalumpurpost

Tiada ulasan: