"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Seorang lagi penyerang tegar Pas, Hadi meninggal dunia, kata Mokhtar

MALAYSIA DATELINE

Ahli Jawatankuasa Dewan Ulama Pas Pusat, Mokhtar Senik memberitahu seorang individu yang dianggapnya penyerang tegar parti itu meninggal dunia.

Pengerusi Pertubuhan Muafakat Pondok Semalaysia tersebut berkata, Allahyarham sebelum ini mengkritik Presiden Pas,

“Hari ini dapat berita seorang lagi penyerang tegar Pas, TGHH (Tuan Guru Haji Hadi), pimpinan Pas dan saya pergi menemui pencipta.

“Itu sahaja nak cerita. Cerita banyak pun tak guna kerana beliau dan meninggal,” katanya ringkas tanpa memberitahu individu yang dimaksudkannya dalam hantaran di Facebook petang ini.

Tiada ulasan: