"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

2 badan Islam buat laporan terhadap Guan Eng

Oleh Muramatsu

Dua badan yang ditubuh menggunakan nam Islam, iaitu Ikatan Rakyat Insan Muslim Malaysia (IRIMM) dan Persatuan Pelindung Islam Selangor (PPPIS) telah dilapor di sini Link , telah membuat laporan polis terhadap Guan Eng.

Cuba lihat siapakah mereka ini!. pertama ialah IRIMM, Amir Amsaa, ceritanya di sini, several ex-Kimma members formed IRIMM after leaving Kimma following a disagreement with Kimma president Muhammed Ali Naina Mohd. -
Links

Maklumat kedua IRIMM ini ialah - Amir Amsaa Alla Pitchay said the unanimous resolution to join PPP was passed at its supreme council meeting - http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2008/2/4/nation/20230467&sec=nation.

Kedua ialah PPPIS, cerita mengenainya di sinihttp://www.muslimconsumer.org.my/ppim/comment.php?comment.news.587

Lihat latarbelakang IRIMM dan PPPIS ini di link yang disertakan kemudian nilailah sendiri. Orang melayu tidak pandai berpesatuan seperti ini, sejarah juga pernah mengajar kita bagaimana mainan Reezal Merican Naina Merican mengambil GPMS dari Suhaimi suatu waktu dulu.

Orang melayu jangan serahkan hak-hak melayu seperti tercatat dalam perlembagaan seperti kata Kuda Kepang http://www.kuda-kepang.blogspot.com/ kepada mereka yang menyamar sepertimana Bendahara Madaliar untuk beridentitikan melayu demi mengambil kesempatan ke atas sentimental orang melayu kepada UMNO.

Lebih baik Guan Eng kerana identitinya jelas cina dan bukan Islam, dari mereka yang tiada identiti, tiada budaya tetapi mengaku beridentitikan melayu demi kuasa dan harta melaui UMNO. Orang melayu UMNO cuma kulum jari saja termasuklah Kuda Kepang sendiri.

muramatsu

England

Tiada ulasan: