"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Rogol gadis: Kemaluan remaja lelaki melecur disimbah asid

PULAU PINANG: Gara-gara merogol seorang gadis minggu lalu yang dipercayai dikenali melalui laman sosial Facebook, seorang remaja menerima 'hukuman' apabila kemaluannya disimbah asid oleh sekumpulan lelaki di Jelutong di sini petang semalam.

Ketika kejadian dipercayai bermotifkan dendam itu, remaja berusia 18 tahun itu sedang berjalan seorang diri ke rumahnya sebelum dihampiri sekumpulan suspek termasuk ahli keluarga gadis tersebut lalu berlaku pertengkaran.

Kumpulan suspek kemudian tiba-tiba bertindak mengeluarkan asid lalu menyimbah ke kemaluan remaja itu sehingga mengakibatkannya melecur.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Komisioner Mohd. Nasir Salleh berkata, polis menerima laporan daripada gadis berusia 16 tahun berkenaan pada Rabu lalu yang mendakwa telah dirogol remaja terbabit.
-utusan-

Tiada ulasan: