"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Himpunan Munajat 100K, Dataran Merdeka, esok

Harakahdaily
KUALA LUMPUR: Satu himpunan besar-besaran akan diadakan esok bagi menyatakan bantahan terhadap kekejaman kerajaan kudeta Mesir yang bertindak kejam membunuh rakyat mereka.

Himpunan yang dinamakan Himpunan Munajat 100k itu akan diadakan di Dataran Merdeka bermula jam 4 petang hingga 9 malam esok.

Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dan beberapa lagi pemimpin dijangka memimpin munajat ini.

Himpunan ini anjuran Dewan Pemuda PAS Malaysia bersama parti-parti politik serta badan bukan kerajan (NGO).

Sehubungan itu, penganjur mengalu-alukan penyertaan orang ramai untuk sama hadir memohon doa kepada Allah SWT agar menyelamatkan rakyat Mesir dari tindakan zalim pemerintah pimpinan tentera yang telah merampas kuasa.

Tiada ulasan: