"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SB polis sibuk tanya kenapa YB Idris Ahmad berbuka puasa di masjid. Takde kerja lain ke ape

http://sisibukit.blogspot.com
SB polis sibuk tanya kenapa YB Idris Ahmad berbuka puasa di masjid.
Ustaz Idris Ahmad ,Ahli Parlimen Bukit Gantang dan YB Chua Yee Ling, Adun Kuala Sepetang menyantuni penduduk termasuk penyokong tegar UMNO pada 29 Ramadhan lalu. Pihak polis melalui cawangan khas (SB) sering bertanya pergerakan DS Nizar dan Ustaz Idris Ahmad.Sehingga hendak berbuka puasa bersama penduduk pun mereka hendak tahu sebab apa?

Changkat Jering-12 Ogos: PAS Kawasan Bukit Gantang berasa kesal dengan pihak SB (Cawangan Khas) yang bertanya pergerakan Ahli Parlimen Bukit Gantang untuk berbuka puasa (iftar),dalam bulan Ramadhan lalu bersama penduduk di masjid-masjid dalam Parlimen Bukit Gantang.

PAS Kawasan Bukit Gantang mengharapkan pihak polis lebih baik bekerja keras menangkap penjenayah atau suspek yang telah membunuh beberapa orang penduduk dalam Bukit Gantang. Setakat ini dalam tempoh sebulan dua ini kerap benar berlaku kejadian pembunuhan menggunakan senjata api di sekitar Simpang dalam DUN Changkat Jering.

Tiada ulasan: