"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Celaka sungguh manusia yang lebih ganas dari binatang ganas ini? (Gambar)

Inilah suspek yang dipercayai merogol dan meliwat seorang kanak- kanak perempuan hingga mengakibatkan kematian kerana usus keluar melalui dubur. Suspek dikatakan seorang penagih dadah dan menjadi rakan kepada ibu mangsa.

Ini pula adalah ibu kepada mangsa yang juga merupakan seorang penagih dadah dan pengedar dadah secara kecil kecilan.
Ibu kepada kanak kanak malang ini dikatakan telah bertindak menjual anaknya yang berumur 2 tahun (mangsa) untuk dijadikan pemuas nafsu kepada penagih-penagih dadah ini dan mereka bergilir-gilir merogol mangsa hingga mati.

Tiada ulasan: