"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Luahan hati budak berumur 9 Tahun ini Pasti Utusan Dan Berita Harian Tidak Terbitkan!!!!

Omakkau
Inilah luahan hati seorang budak sekolah rendah yang masih berumur 9 tahun apabila di minta gurunya untuk menulis tentang dirinya dan keluarga beliau.

Ayahnya seorang yang berjuang dalam Islam ...Hobinya suka ikut ayahnya pergi dengar ceramah PAS ... Bercita-cita nak jadi Wakil Rakyat PAS .. Cukup minat dengan TGNA dan bercita-cita besar mau mati syahid lawan Yahudi Laknatullah.

Imej Asal
Dia tidak bercita-cita nak jadi penerbit filem Hollywood.-omakkau
-tranungkite-

1 ulasan:

Unknown berkata...

tentu macai-macai umno marah ... tentu kata budak itu sudah disesatkan ..... ha..ha..ha..memang betul sesat ... sesat dari sekularism umno ...!!!!!!!!