"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Jururawat lekat pelekat pada mulut bayi yang dikatakan kuat menangis (Gambar)

Mulut Yohannes dilekat pita pelekat kerana dikatakan kuat menangis.
Mulut Yohannes dilekat pita pelekat kerana dikatakan kuat menangis.
MANILA - FILIPINA. Sepasang suami isteri berang apabila mendapati jururawat sebuah hospital di Filipina melekatkan pita selofan pada mulut anaknya yang baru lahir.

Apabila Ryan Noval dan Jasmine Badocdoc meminta jururawat membuka pelekat pada mulut Yohannes Noval, alasan yang diberikan adalah bayi itu menangis dengan kuat dan sentiasa meminta susu lapor Daily Mail.

Media Sun.Star Cebu melaporkan, semasa jururawat membuka pelekat tersebut, bayi itu menangis kerana kulitnya terlekat pada pita dan luka.

"Anak saya tidak boleh bercakap tentang pengalaman ngeri yang dilalui ketika berada di bawah jagaan jururawat di nurseri hospital.

"Saya perlu bersuara bagi pihak dia. Jika anda berasa bayi anda selamat, fikirkanlah semula," katanya.

Tiada ulasan: