"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Viva pandu laju lawan arus

Video Viva pandu laju lawan arus
Video Viva pandu laju lawan arus Sedutan video kereta jenis Perodua Viva dipandu laju melawan arus.
SATU klip video yang merakam tindakan sebuah kereta jenis Perodua Viva dipandu laju dan melawan arus telah dimuatnaik ke laman sosial semalam.

Tinjauan Sinar Online di laman sosial mendapati klip tersebut mendapat perhatian lebih 100,000 pelayar yang rata-rata terkejut dengan 'tindakan gila' tersebut.

Difahamkan, kejadian dirakam di Lebuhraya Pantai Timur (LPT) manakala waktu kejadian tidak dapat dipastikan.

Pelayar laman sosial rata-rata mengecam perbuatan tersebut dan menyifatkan tindakan tersebut boleh mengundang padah kepada orang di sekeliling.

"Kalau rasa tak sayang nyawa, lantak dia la. Tapi fikirkan la nyawa orang lain," kata Shah.

"Mungkin korang rasa ni lawak, tapi pada aku ini amat serius.. Kalau dapat nombor plat dia, buat report polis.. Kalau ada penunggang motor dah mati baru nak serius?" kata Apit.

Punca kenderaan tersebut dipandu sedemikian tidak dapat dipastikan.
-sinarharian-

Tiada ulasan: