"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Guru tadika terlampau

Guru tadikaRusia:Guru tadika di Rusia ini melakukan dua kerja, namun kerja sampingannya itu adalah tidak bermoral sama sekali iaitu menjadi pelacur.
Aksi Katya Gorlova, 22, yang menerima wang daripada pelanggan bagaimanapun telah dirakamkan dan tersebar.

Dalam rakaman berkenaan, Katya memberitahu pekerjaan sebenarnya adalah mengajar kanak-kanak di sekolah.

Dia kini berdepan dengan siasatan tetapi tidak diketahui sama ada dia masih bekerja sebagai guru tadika di sekolah.

Katya bagaimanapun membantah dengan mendakwa bahawa dia tidak menawarkan perkhidmatan melacur dan pada masa sama menegaskan dia bebas berbuat apa sahaja apatah lagi dia masih bujang.

Dia kini merancang untuk menyaman lelaki yang telah menyebarkan rakaman berkenaan.

Kes berkenaan kini menjadi topik yang hangat diperkatakan. Ramai yang menyifatkan perbuatannya sebagai tidak bermoral sedangkan dia merupakan seorang guru yang mengajar nilai-nilai baik kepada kanak-kanak..

Tidak kurang pula yang membelanya dan menyatakan bahawa kanak-kanak itu berada di tadika dan bukannya menonton apa yang dilakukan Katya.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: