"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PRN sarawak : Rahsia Rahsia Tersirat Mula Tersurat

ramziredang
"1:Azmin bercita citer besar hendak jadi PM. 2. PRU14 PAS dan Amanah sama sama akan ranap. 3. PRU14 PKR akan terburai. 4. PRU14 Undi Melayu akan menyokong BN. 5. PRU14 Undi cina akan kepada DAP. 6. PRU14 PAS akan hanya mendapat undi 3% sahaja dari seluruh malaysia(sebagaimana kajian ilham centre). 7. PRU14 detik permulaan PAS akan mula hilang dari mainstream politik seperti MCA dan MIC. 8. Sama dengan azmin, juak juak azminpun bercita cita besar. 9. Pembangkang ingin menawan malaysia PRU 14 hanyalah angan angan mat jenin.

10. Pengundi memang sangat meluat kepada BN, tapi sekarang lagi meluat kepada PH, belum apa apa dah berebut.

11. Akan berlaku lebih banyak lagi pertindihan kerusi dalam PRU14, kerana masing masing kononnya menjangkakan BN akan kalah. Jadi masing masing mula tamak dan bercita cita tentang jawatan tinggi

12. Kebodohan melayu terhadap GST sama macam PRN Sarawak. Kerajaan diktator Najib sudah boleh berkira kira untuk naikan persen GST sekarang.

13. Kekuatan Mahathir hanya seperti harimau tidak ada gigi, gigit najib buat geli je.

14. Ulama zaman sekarang ramai jadi tentera dajal tidak mahu menjadi tentera Al mahdi. Dajal mengheret rakyat kepada kesesatan, kegelapan dan kesengsaraan. Sedangkan maksud al mahdi itu sendiri adalah membawa petunjuk dari perkara yang samar , atau rosak kepada yang damai dan diberkati Allah. Dia memberri petunjuk dalam hal hal yang tidak jelas dan tidak nyata. Adakah anda nampak ulama sekarang seperti itu?

15. Kekuatan PAS yang berumur 70 tahun sama dengan amanah yang berumur 7 bulan, sama sama tak hilang deposit hanya di 4 kerusi. Yang lain semua hilang deposit. Apakah dengan hampir keseluruhan kerusi hilang deposit ini PAS dapat menjadi penasihat kepada kerajaan Sarawak?

16. Idris Ahmad berkata, PAS tidak beriman dengan pilihanraya hanya beriman dengan Allah, bila diperli tentang kekalahan PAS di Sarawak. Alasan Idris Ahmad ini adalah contoh bukti yang nyata 'jualan murah lelong agama' dalam putar belit orang orang agama bila bercakap.

17. Hati mereka sendiri telah mula rapuh dan getar, tapi berpura pura yakin dan kuat

18. Azmin suruh PH bermuhasabah. Nampak tak? Orang bangang yang pura pura tak bangang? Kata azmin perlunya pembangkang bersatu....

19. Dia tidak bangang seorang kerana di sebelah kiri dan kanannya ada orang orang bangang

20. Percayalah orang orang munafik samada dalam PAS atau PKR, tidak pernah serius dalam PH. Hati mereka tetap jatuh cinta kepada BN dan menganggap hanya UMNO yang akan menjadi tunggak terbaik Islam di malaysia. Bagi mereka jatuh UMNO jatuhlah Islam

21. Hal 1MDB akan berlalu di bawa angin. Hati melayu akan jadi sejuk.

22. Jangan sangka Najib akan jatuh. Dalam sejarah dunia, tiap diktator akan memerintah lebih kurang 30 ke 70 tahun. Perhatikan , asyyad di syria, hosni mubarak, sukarno, suharto, ferdinand marcos dan diktator yang lain.

23. Kita akan perhatikan ulama yang menyokong kezaliman, akan liat umurnya untuk mati kerana Allah ingin dia melihat kemusnahan dari hasil dirinya menjual agama.

24. Bala akan menimpa dari kalangan ahli keluarga mereka sendiri nanti, disebabkan kemusnahan dan penyelewengan terhadap agama. (Jangan lupa ada bala yang berupa istidraj, diberi segala kekayaan dan kesenangan supaya hati bertambah gelap) Tak nampak ke mereka senang dan bermewah mewah sekarang? Pejuang agama tuuu

25. Mungkin akan berulang kemunculan orang seperti kamal antartuk, bila ulama mula sekongkol dengan kezaliman,

26. Ada seseorang akan dikenang di dalam sejarah sepanjang hayat nanti, sebagai orang yang meranapkan dan merosakkan sebuah parti, yang pada mulanya berjuang ingin menegakkan Islam di malaysia.

27. PRU 14 insya Allah akan menzahirkan segala galanya.

28. Kita hanya insan yang lemah...Jangan lupa selalu baca surah al kahfi..semoga yang benar ditunjukkan Allah benar dan kita dapat berpegang padanya, dan yang salah ditunjukkan Allah salah dan supaya dapat kita menjauhkannya

HASBUNALLAHU WA NI'MALWAKIL

Tiada ulasan: