"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Cara ajar isteri curang

Cara ajar isteri curang
New Delhi – Seorang lelaki di India membelasah isterinya dan kekasih wanita itu dengan kejam di khalayak ramai.



Dalam rakaman yang tersebar, lelaki itu dilihat mengikat kedua-dua mangsa terbabit pada tiang kayu sebelum memukul mereka menggunakan kayu serta tali sambil diperhatikan orang ramai.




Isterinya yang bersari menjerit apabila disebat dan cuba mengelak pukulan dengan mengelilingi tiang berkenaan.




Lelaki itu kemudian dilihat membelasah kekasih isterinya pula.




Orang ramai termasuk kanak-kanak yang ada di situ hanya memerhatikan kejadian tanpa perasaan, tetapi tidak jelas sama ada mereka mempunyai hubungan persaudaraan dengan suami terbabit.

-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: