"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pedofil Menyamar Jadi Guru, 200 Anak di Bawah Umur Jadi Korban, Ada Bukti Foto dan Video

Richard huckle (30), namanya kini benar-benar sedang naik daun di Negeri Jiran, Malaysia.

Bukan kerana prestasi positif, melainkan kerana perbuatan negatif.

Lelaki berbangsa Inggeris ini diduga telah melakukan kejahatan seksual terhadap 200 kanak-kanak di bawah umur di Malaysia.

Dikutip SURYAMALANG.COM dari metro.co.uk (1/6/2016), sebanyak 200 mangsa ini adalah anak-anak yang berasal dari keluarga miskin.

Mengapa Richard memangsa anak-anak miskin? Sebab, menurutnya, anak-anak miskin terbilang tidak stabil dan mudah dipujuk untuk melakukan hubungan intim.
richard pedofil
Mod Richard adalah menyamar sebagai fotogafer dan guru Bahasa Inggeris yang ingin mengabadikan kehidupan warga miskin di Malaysia.

Dari sinilah, penyalagunaannya terhadap kanak-kanak di bawah umur beliau rakam, kemudian ia menyebarkannya ke sebuah laman web gelap yang ia uruskan.

Yang menghairankan, ternyata korban Richard ada yang masih kanak-kanak kecil.

Selain itu, Richard juga memaksa korban-korbannya (laki-laki dan perempuan di bawah umur) untuk melakukan hubungan intim, kemudian dirakam.

"Anak-anak miskin lebih mudah dirayu berbanding kanak-kanak dari kalangan menengah ke atas," kata Richard.

Pada suatu kesempatan, Richard pernah membawa anak berusia lima tahun, kemudian mengajaknya ke biliknya untuk melakukan tindak kekerasan seksual.

Atas kes ini, sang pedofil pun terancam akan menghadapi hukuman penjara seumur hidup.

Richard pertama kali mendatangi Malaysia ketika berusia antara 18-19 tahun, beberapa tahun silam.

Kemudian, setelah aibnya terbongkar, ia ditangkap di Gatwick Airport, Bahasa Inggeris, pada Disember 2014 ketika ia pulang untuk merayakan Krismas.

Dalam penangkapan ini, pihak berkuasa mencari foto dan video mesum lebih dari 20 ribu buah-buahan yang mengeksploitasi kanak-kanak di bawah umur.
-http://24hnewsindo.com

Tiada ulasan: